onsdag 1 februari 2017

Januari i videosammandrag

I januari steg SIXPRX 1,25 % och Nasdaq Comp 4,30 %. Min egen portfölj plussade 0,46 %.

Här är månadens videofilm:


Jag ska inte upprepa min benämning av denna kreation från videon.

Och för tydlighets skull ska jag säga att jag inte har något avtal med Ikea. Trots min snåla läggning får jag ibland lust att helt utan vinning säga positiva saker om någon som förtjänar det.

I morgon blir det blogginlägg i skriftform igen. Den som får abstinens är välkommen att läsa mina inlägg på Twitter.

6 kommentarer:

  1. Välkommen till paradoxägare-sekten. Mitt favoritbolag, är inte alls biased.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag ägde dem i fem minuter i maj också.

      Radera
    2. Jag är också med i pdx-klubben :) Tror det blir bra. Vettig VD och trogna fans/kunder.

      Tack för en bra och underhållande sammanfattning!

      Radera
    3. Tack själv! Ja, vi får hoppas det. Mitt problem är att jag inte fattar ett smack av deras spel och tycker de verkar hur tråkiga som helst. Men den känslan är bekant.

      Radera
  2. Det är så man drar liknelser till Donald J. Trumps "The art of the deal".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte läst, men det kanske man borde.

      Radera